środa, 18 stycznia 2012

PRZEPOWIEDNIE CZŁOWIECZE I ANIELSKIE

Przyśnił mi się ... Nie miał skrzydeł ani anielskich włosów rodem z choinki. Może tylko jakiś białe wdzianko, a jednak wiedziałam, że to Ktoś Niezwykły.
-"Mam dla Ciebie przesyłkę" - powiedział tonem kuriera trzymając jakąś paczuszkę pod ręką. - "Pokwituj mi tutaj bo się spieszę."
- Ale przecież ja niczego nie zamawiałam. To na pewno dla mnie? Mogę zobaczyć?- powiedziałam zaskoczona.
- Teraz jeszcze nie możesz otwierać. Zobaczysz w swoim czasie. - Tak sobie rozmawiał ze mną, nie bardzo nawet zwracając na mnie uwagę.
- A jeśli mi się nie spodoba?
- "Trudno u nas i tak nie ma reklamacji. No pokwituj, muszę już lecieć."
I odleciał.

A ja się obudziłam. Co za sen, pomyślałam.
Wkrótce jednak okazało się, że owszem, Biały miał rację.
Przyszedł na świat Emil i moje życie stanęło na głowie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz